петак, 12. децембар 2008.

Magdini paprenjaci

Pocela sam sa pripremom novogodisnjih kolacica.Prvi put sam pravila ove divne paprenjake i ostala odusevljena njihovim specificnim ukusom.

Recept je od drage Milicze,i vise sam nego zadovoljna,kao sto je i ona sama rekla,da je ponosna na ovaj recept,jer je pogodjen 100% ukus zagrebackih paprenjaka.



A evo sta vam je sve potrebno da bi ste napravili ove divne kekse:

2 kom jaja

250g šećera

250g meda

250g maslaca

1 žlica masti

450g oraha

1 kg brašna

3 jelovne kasike mlevenog cimeta

1 jelovna kasika muškatnog oraščića

1 čajna kasikica mljevenog papra

5-6 kom zdrobljenih klinčića

1 korica od limuna



Priprema:
Penasto umutite mast i maslac,dodajte mu ostale sastojke,a na kraju brašno.
Od te smese mesite testo,toliko dugo dok vam ne počne otpadati sa prstiju.Ostavite ga da odstoji 2 sata.
Razvaljajte ga do debljine prsta ili recimo 0.5 cm i pomoću drvenih kalupa ili pomoću čaše ili raznih drugih oblika za sitne kolače,oblikujte kolačiće.
Slažite ih u namašten i pobrašnjen pleh.
Pecite ih na umjerenoj vatri 180°C.Kad malo porumene,gotovi su.

Mozete napraviti i preliv za ukrase:

250g šećera u prahu

2 jelovne kasike limunova soka

1 belance



Recept ovih kolacica saljem na Concurs-Cookies for Santa,koji je napravila draga Isabele Cusine nadam se da ce vam se svideti




4 коментара:

  1. Draga vera, ne znam da li si bila u Zagrebu i probala paprenjake koji se tamo prodaju kao autentični gastro suvenir. Ja sam ih pravila po Miličinom receptu i mogu ti reći da je zaista pogodila prave omjere (kojih sam se ja striktno držala).

    ОдговориИзбриши
  2. mene su paprenjaci uvijek privlačini izgledom, ali jesti ih baš ne volim...ovi tvoji stvarno izgledaju sjajno :)

    ОдговориИзбриши
  3. Santa looks so happy with his cookie, and I'm so happy with yours. Thank you! And thanks for putting my logo on your sidebar. That is so kind.

    ОдговориИзбриши