понедељак, 01. децембар 2008.

Gundel palacinke

Od nedavno sam pocela da pisem blog.Znam da nije najbolji jer se uvek moze bolje,ali sta god da radim,volim da nadjem uzor.To je u ovom slucaju blog Cooketa.
Pre svega,predivno je napisan,sa lakocom,koja drzi paznju citaoca.Recepti se prozimaju zanimljivim pricicama i sticu se neka nova znanja.Znanje o kulinarstvu i istoriji kulinarstva se oseca u svakom postu ove blogerice,i to me je odusevilo,tako da sam postala pasionirani citalac njenog bloga.
Sa njega je i ovaj recept,za moje omiljene palacinke.Verujte da nisam mogla da odolim a da ih ne spremim.


Potrebno je:
8 palacinki
100g suvog grozdja
80-100ml ruma
200g mlevenih oraha
50g secera
150ml slatke pavlake
ribana korica 1 limuna-obavezno neprskanog
Za Sirup :
100ml slatke pavlake
10g secera
100g cokolade
2kasike ruma



Priprema nadeva:
Suvo grozdje potopiti u rum,i ostavit preko noci.Orahe samleti zajedno sa secerom.U srepici uzvreti slatku pavlaku,dodati samlevene orahe sa secerom,i kuvati na laganoj vatri,dok
vam masa ne postane gusta.Zatim dodati suvo grozdje i limunovu koricu.


Priprema sirupa:
Izlomiti cokoladu,dodati joj secer i slatku pavlaku,kuvati lagano dok se cokolada ne rastopi.Ohladiti i dodati rum.

Palacinke nafilovati,uviti u trougao i preliti sa cokoladnim sirupom.
Dekorisala sam i listicima badema.


Rum,mozete u sirup dodati po vasem ukusu.Ja sam dodala bas kako je napisano,i mislim da cu sledeci put da prepolovim meru.
Vrlo su aromaticne,socne,fil se topi u ustima.
Ovako pripremljene palacinke mozete posluziti i probirljivim gostima,jer zadovoljavaju svaciji ukus.






6 коментара:

  1. i mene je oduševio taj blog...baš sam se razveselila kad sam otkrila da je to naša cosmo :) palačinke su super...

    ОдговориИзбриши
  2. Od srca hvala Vera. Drago mi je da ti se dopada moj blog i da si ponešto i isprobala.
    Ovi su palačinci meni jedni od najdražih i kada želim bogatije palačinke, onda su to obavezno u Gundel stilu.
    Divno si ih napravila, a i dodatak listića badema je dobra ideja, dekorativno i ukusno...

    ОдговориИзбриши
  3. Gdje me nadje! Obozavam rum, grozdjice, orahe, mmmmmm... jos sve umotano u palacinku. Super recept!

    Odoh malo u posjetu kod Cookete :)

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala Bela,ispravljeno je,ipak je to bila greskica....tnx

    ОдговориИзбриши
  5. Inače obožavam palačinke. A ove mi jako privlačno djeluju.

    ОдговориИзбриши