недеља, 21. децембар 2008.

Figaro štanglice sa belom čokoladom

Marry  See bombonjera

Kada sam nedavno probala recept za Figaro sa belom čokoladom, prvi utisak je bio sasvim jasan...Na nešto me je podsećalo...
 .......,pa probam,pojedem jednu,..pa drugu..

Najzad kada je ih je probala moja sestra,rekla je "Hej,pa ovo je kao Mary See."Meni se odmah "upalila" lampica,i one su za sada moj poslednji favorit.

Za njih vam je potrebno:
250g kristal secera

250g margarina

5 jelovnih kasika pekmeza od kajsija

200g izdrobljenog keksa

200g uzduz secenih oraha

100g celog suvog grozdja
Glazura:

200g bele nestle cokolade

Priprema:


Secer staviti u serpicu sa duplim dnom i otopiti na tihoj vatri,dodati margarin i pekmez od kajsija.Masu dobro mesati da se ujednaci.
Dodati grubo izlomljen keks-ja sam koristila petit beure,orahe i suvo grozdje.
Kada se masa prohladi formirati pravougaonike.
Ohladjen kolac preliti glazurom od bele cokolade.
seci na stangle i servirati u korpicama.
Sledeci put cu keksa,jos vise samleti,malo mi je i previs ebio "grubo izlomljen".
Ove stanglice imaju bezbroj varijacija,mozete ih stavljati u okrugle korpice p apreliti glazurom,ili u svaku staviti lesnik.Sve jedno zaista su Mmmmmmm...

8 коментара:

  1. nisam provala bombonjeru ali štangice zvuče fantastično!

    ОдговориИзбриши
  2. Ni ja nisam probal tu bombonjeru, nisam ni čula za nju, ali šatanglice su zbilja jako privlačne! :)

    ОдговориИзбриши
  3. za spomenutu bombonjeru nisam čula...ali rado bih probala ove figaro štangice ;)

    ОдговориИзбриши
  4. Joj kako je ovo dobrooooo!
    Svaka čast!
    Da li postoji mogućnost da se naruče ovi kolači kod vas?
    Jako bi boleo da mogu da ih probam....
    ;-)

    ОдговориИзбриши
  5. I hope you have a verry nice Christmas and wish you all the best in the New Year!!

    Merry Christmas!Hohoho

    ОдговориИзбриши
  6. odlicno zvuci a i izgleda.. sastojci sve sto ja volim da bude u kombinaciji, bice isprobana sigurno...

    ОдговориИзбриши
  7. Probaću čim stignem ovaj divni recept, ovih dana nemam vremena, pozdravi

    ОдговориИзбриши