четвртак, 13. новембар 2008.

Kuglof od jabuke,suvog grozdja i kandiranog voca


Kuglof,generalno volim,jer me seca na detinjstvo.Ovaj za mene poseban,jer je sa kukuruznim brasnom,vrlo vrlo fin,i neobicnog ukusa.


Potrebno:

500g palente-skuvati pa izmeriti
1,5dcl mleka
100g secera
2 jajeta
1 jabuka
100g kandiranog ananasa.ili limuna ili pomorandze
1 casica lozovace
60g putera
100g suvog grozdja
karanfilic muskatni orascic,cimet u prahu
1 prasak za pecivo
60g putera
110g brasna



Postupak:

Kandirano voce i suvo grozdje potopite u lozovacu,
Zagrejte pecnicu na 170C
Izgnjecite palentu,dodajte joj secer,jaja iseckanu na kockice jabuku i iscedjeno kandirano voce.a zatim brasno koje ste prosejali sa praskom za pecivo.
Dobro izmesajte,dodajte istopljen puter i mleko,a zatim zacinite sa cimetom,karanfilicem-isitnjenim i orascicem
Premazite kalup puterom i pobrasnjavite a zatim sipajte smesu i pecite oko 50 min.











2 коментара:

  1. Kako je ovo neobičan i zanimljiv kuglof. Nikad nisam probala kolač s palentom i baš me ovo sad zaintrigiralo. Inače i mene kuglof podsjeća na djetinjstvo i zbog toga je i meni drag.
    Pošto sada ne posjedujem kalup za kuglof mislim da ću isprobat ovaj recept u samo u nekom drugom obliku! :)

    ОдговориИзбриши