недеља, 9. новембар 2008.

Choc Chip Banana Muffins


Moja deca obozavaju banane a o cokoladi da i ne govorim.
Muffine cesto pravim,jer ne oduzimaju mnogo vremena,ima ih uvek oko 10-12 komada,brzo se pojedu i ne "vuku" danima po kuci.
Videvsi ovaj recept na blogu dalmacija down under,odusevila sam se.

Evo sta vam je sve potrebno da pripremite ovo sjajne choco muffine!

2 solje brasna
60g putera
1/2solje sitnog secera
1/2 solje mleka
2 jaja
2 velike zrele banane
1 solja komadica tamne cokolade-ja sam stavila Milka
Priprema:
Solja je od 2,5dcl
Prvo ce te zagrejati pecnicu na 200C,a zatim namastiti kalupe i staviti papirne korpice
Banane treba da su bas,bas zrele,znaci da imaju crne tackice.Njih dobro viljuskom izgnjecite i lako napravite masu,kasu od banana.
Jaja,mleko i rastopljeni maslac sjedinite,umesto maslaca mozete staviti pola solje ulja.
Brasno i secer pomesati i dodati smesu od jaja,a zatim kockice cokolade,masu lagano izmesati ali ne previse ,zicom kako bi se sjedinili svi sastojci.
Puniti kalupcice i peci na 180C oko 20-tak minuta.
Imala sam 10 muffins

2 коментара:

  1. Bas mi je drago da su ti se toliko svidjeli.:)
    ja nisam ljubiteljica muffina ali moram priznati da je ovo odlican nacin da se upotrijebe prezrele banane.:)))

    ОдговориИзбриши
  2. A ja opet mafine volim,nekako su mi kao kolacici u prolazu!Tnx za recept!

    ОдговориИзбриши