недеља, 23. новембар 2008.

Aromaticne pufnice

Moram priznati da je veliki uticaj na mene imao maslinkin blog,odnosno recepti.Naime,citajuci njene recepte,koji su inace uvek zdravi,mnogo sam se zainteresovala za neke namirnice,i sto pre cu ih nabaviti.

Ove pufnice su nastale od onog sto sam imala kod kuce i za njih vam je potrebno:


150g brasna

40g psenicnih pahuljica

50g suncokretovih semenki

40g margarina

4 kasike kiselog meka

persun

origano

mirodjija

1 jaje za premazivanje



Za pocetak prosejte brasno,moze i integralno,ja jos nisam nabavila ali Hoocu!!! Dodajte pahuljice i semenke sucokreta.Persun i mirodjiju naseckajte na vrlo sitno.Zatim dodajte ,origano i sitno iseckan margarin ,te dodajte kiselo mleko,i zamesite testo.
Oblikujte loptice,imace te ih 12,i stavite u kalupe za mufine,koje ste predhodno dobro nauljili.Ja sam stavila i korpice za muffine pa ih
redjala
Premazite ih dobro ulupanim jajetom i pecite oko 30 tak minuta.



Ukusno je i navelo me na malu izmenu u nacinu kuvanja!



5 коментара:

  1. :)) predivno izgleda, kao da su neki slatki kolacici u pitanju... pravicu sigurno...:)

    ОдговориИзбриши
  2. baš kao što maslinka kaže, izgledaju kao neki slatki zalogajčići :))) recept je fantastičan!

    ОдговориИзбриши
  3. I ja obožavam maslinkine recepte i naćin njezinog kuhanja:))
    odličan recept:))

    ОдговориИзбриши
  4. Maslinkina kuhinja može mnogima biti uzor. fantastična je, zdrave stvari tako lijepo "upakuje" da se njeni zalogajčići ne mogu odbiti.

    ОдговориИзбриши