недеља, 12. октобар 2008.

Puding kolac od urmi,Puding banana kolac

iPUDING KOLAC OD URMI BY BRANKA-


Ovaj socni puding kolac mi je Branka preporucila,kao njen omiljeni,a od sada i moj.Socan i vrlo ukusan,jos ako ste veliki ljubitelj urmi kao ja.....mmmmmm......Kod Branke sa "otkrila" i butersccoch sos,koji daje posebnu aromu ,i cini kolac meksi.


Za Buterscoch sos vam je potrebno:

200g maslaca

100g smedjeg secera

200ml slatke pavlake

Puter rastopite i dodate slatku pavlaku i secer.Mesate dok ne dobijete sos smedje boje.

Sa ovim mozete preliti jos vruc kolac,ili vec isecen prilikom serviranja.




Za fini puding kolac od urmi vam je potrebno:

180g urmi-suvih datula

300ml vode

170g secera

2 jaja

170g brasna za dizanje

malo esencije vanile

1 kasikica sode bikarbone

60g putera
Priprema:


Za pocetak,urme isecite na sitne kockice i sa vodom prokuvajte.Kada vridu,skinite sa vatre i iscedite od vode.Ostavite da se ohlade.U medjuvremenu umutite penasto puter i secer.Dodajte jaja,jedno po jedno ,extrat vanile ,brasno i sodu.

U tu smesu dodajte i urme.Dobro izmesajte i stavite u pleh,ja sam pekla u pravougaonim plehu,za hleb,zato je kolac bio malo vislji.Pece se na 170C oko 45 min.Topao kolac mozete preliti buterschoch sosom,ili prilikom posluzivanja..

PUDING BANANA KOLAC 



Bila sam u potrazi,koji bih kolac jos mogla servirati sa ovim sosom,i ovaj mi se ucinio kao odlicno resenje,zaista nisam pogresila,kolac je sam po sebi fenomenalan.

Potrebno je za ovaj puding kolacic:


2 banane

sok od jednog limuna

1,5 solja secera

1 solja milerama

1 solja jogurta

1 solja mleka

1 solja ulja

1 brasna

1 solja griza

1 vrecica pudinga od vanile

1 vrecica vanil secera

1 vrecica praska za pecivo.

Solja od 2dcl

Vrlo se jednostavno priprema:

Prvo banane propasirati u kasu i dodati im limunov sok,zatim sve ostale tecne sastojke.

Brasno,griz,puding,prasak za pecivo pomesati i dodati smesi.

Kada ste sve zicom dobro sjedinili pecite na 170C oko 20 min.





URME-DATULE

Smatraju se izvorom energije u ishrani.Odlicna je za one ljude koji imaju povecan holesterol.Nezamenjiva u kolacima i poslasticama!




4 коментара:

  1. i ja obožavam urme...
    nevezano za recept, samo da kažem.. da mi uvek niknu palme od koštice suve ušećerene urme... samo ih nabodem u neku saksiju..i posle par meseci..eto njih :)

    ОдговориИзбриши
  2. Kolači odlično izgledaju! Jako volim datulje, iako nisam nikada ništa još radila s njima. :)

    ОдговориИзбриши