петак, 31. октобар 2008.

Kesten Muffins


Ovi muffis,su takodje deo Halloween-a,odlicni ,sezonski,a badem im daje posebnu krckavost,


2 jaja
200g secera
1dcl ulja
1dcl jogurta
1dcl mleka
50g krupno mlevenih badema
300g glatkog brasna
1/2 praska za pecivo
125g kesten pirea
Priprema:Zicom mesajte jaja,secer i vanil secer,zatim dodajte jogurt,mleko i ulje.
Kesten pire dobro isitnite viljuskom,pa dodajte smesi,a zatim brasno pomesano sa praskom za pecivo.
Ravnomerno razlijte u kalupe za muffins,koristeci odole papirne korpice
Pecite na 180C,oko 40tak min.odnosno dok se ne dignu i ne dobiju braon boju.




4 коментара:

  1. Odlicni su! Imam i ja recept za muffine s kestenom, samo jos da mi dodju na red.

    ОдговориИзбриши
  2. Kesten mi je jedan od apsolutnih jesenjih favorita tako da sam sigurna da bi mi se ovi muffins jako svidjeli. Jedina mana kestenju je dugotrajno čišćenje. :)

    ОдговориИзбриши
  3. ciao vera!
    nisam znala moziti učiniti muffins od kesten!!
    hvala od idea!!
    pardon, moj hrvatski nije puno dobar.
    baciusss

    ОдговориИзбриши